marți, 14 iunie 2011

Hmm...nu stiu de ce am revenit pe acest blogg...il credeam sters si uitat de mult dar totusi ma lovit o dorinta de a mai citii ce am scris acum...mult mult mult timp ..si ma oftic ca unele posturi au fost sterse doar pentru ca eu aveam impresia ca stresez 'cititorii' si chiar asta faceam ...dar nu prea conteaza ...cel putin acum pe mine nu ma mai intereseaza absolut deloc si mi se pare chiar un lucru bun ca cineva putea sa isi dea seara de starile mele fara sa povestesc..adica ma refer fara sa vorbesc cu voce tare ...sa auda !! nu ...trebuia doar sa citeasca ceea ce era mult mai usor ...dar oricum lucrurile astea de mult nu mai au nici o importanta ...daca nu ai mai citit aceste luungi insiruiri de fraze fara sens iti spun ca ultimele posturi sunt chiar vechi...poate prea vechi pentru a fi citite...oricum totul a murit ..si cuvintele si persoanele si sentimentele ...ramanand doar o amintire dureroasa dar destul de importanta...pentru mine cel putin !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu