miercuri, 15 iunie 2011

Asa si ?

- iresponsabila - si daca sunt ce?
-dezordonata- fratee fac ce vreau doogh!
-nesimtita - tot mie o sa-mi para rau la un mom dat asa ca taci !
-insistenta- asta e ..nu am cum sa ma schimb...hmm:-?...nici nu vreau ;)
-critica- multumesc ,ma simt ;) !
-naiva- asta ar fi ceea ce regret cel mai mult ....

Mda :-? cred ca as putea continua cu aceasta insirare de 'calitati' pe care le detin cu mandrie ..dar totusi ma gandesc si la degradarea mea in societate asa ca am opresc ...oricum nu cred ca am spus prea putin in cuvintele astea...dar pana la urma cred ca av trebuii sa ma accepti ( oricine ai fi ) exact asa cum sunt...si daca nu vrei nu ma deranjeaza e decizia ta !!

Si poate ca astaa suna ca si cum as fi frustrata sau ..dezamagita ..sau prea copilaroasa ...:-? ...dar nu sunt ...(poate doara aia cu copilaroasa) dar in rest nu chiar...dezamagita am fost ..dar cred ca mi-a trecut si mie intr-un final ...

ar cam fi cazul :)) voi ce credeti? ;;)

momentan sunt convinsa...m-am convins pe mine si chiar mi-am dovedit faptul ca pot trece peste multe lucruri...le pot uita ..si le pot inlocui , nu rapid dar totusi e posibil ...si totusi dupa o asemenea pauza ...in timp mi se face dor ...nu de momente ...nu de persoane...nu de vorbe...si nici macar de sentimente...doar de durerea aia asa de puternica care imi spunea 100 % ca sunt vie ...ah da..am uitat sa adaug si acest calificativ 'masochista' =)) haha deja mi-a scazut total imaginea mea de persoana normala...dar nu va uitati asa :))) chiar sunt normala ..defapt in momentul de fata pot spune ca sunt fericita :)) ..implinita <3 ma simt chiar foarte foarte bine , am terminat scoala si ma asteapta o vacanta de vara superba >:D< ..si totusi chiar si asa mi se mai face si mie dor ..deh ca omul =))

ah..si stiti de ce imi e cel mai dor? ;;) de o bere si un party in cub.a ...va trebuii sa mai trec si eu pe acolo...chiar daca ceva imi spune sa nu! pentru ca nu voi mai gasii nimic din ce a fost !! poate decat bancile...:-J

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu