miercuri, 8 decembrie 2010

I'm Coming Home

I'm Coming Home tell the world i'm coming home

Nici nu stiu ce sa spun...cum sa incep si cum sa termin...ce sa scriu prima oara ...sau a doua oara...insa totu se bazeaza pe o singura idee vreau o pauza , vreau sa plec , vreau sa ma gandesc dar stiu ca o sa fie mai rau , anu trecut imi doream acelasi lucru si am reusit acum sunt in total alta lume si crede.ma e mai rau !..nu am nevoie de ceva mai rau cred ca ar trebui sa nu mai fug , ar trebui sa ma refac pe mine si sa infrunt toate tampeniile care vin .

Se termina anu si sincer imi dau seama ca nu am facut nimic de care sa fiu mandra , am mintit am criticat , m.am folosit de persoane care nu aveau nici o treaba , am incercat sa ma fac vazuta si am reusit , dar nu cum vroiam eu , am iesit in evidenta intr.un mod urat

Anu trecut eram un copil care nu avea habar de toate tampeniile care se pot intampla , eram eu si scoala ..cu problemele mele existentiale de copil de 14 ani (pe vremea aia ) eram mica si absolut inofensiva...iar acum ma atac si fac rau tuturor persoanelor care se apropie de mine ..asa ca le spun de acum Imi pare rau ! ...chiar daca stiu ca nu vor vedea acest post ..probabil ...

Nici eu nu mai stiu cum sunt ..cum sunt eu cu adevarat ..ieri ma intrebat un coleg ce am patit ...si i.am raspuns ca nu am nimic in timp ce aveam un zambet larg pe fata ...apoi el mi.a spus 'tu ai ceva ...nu esti fericita ..inainte erai altfel ...acum ce ai patit?' si nu am inteles ce a vrut sa zica ...chiar deloc..nu am luat in seama nimic si mi.am vazut de drum , insa acum cand stau ascult muzica si simt mirosul cojilor de portocala imi dau seama ca m.am schimbat mult, defapt nu stiu daca sunt sau nu asa

Vine Craciunul si asta ma face sa ma simt foarte bine !!

PS: imi pare rau A. si T. sarbatori fericite >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu