vineri, 3 decembrie 2010

Fluturele care bea cola storcit de un camion pe o autostrada ...

Do you remember?

Bai ce frigg era ..serios , nu mai stiu cred ca era vacanta de iarna ...probabil ...sau nu :-??
Celasi peisaj sugrumat de fum rasete si muzica 8-> ultimele doua mese noi doi , mov in cantitati industiale si priviri greu de neobservat , o foaie de mate si un pix ratacit in ghiozdan ...si imaginatie cat cuprinde..
Furam pix.ul cu totii ..fiecare vroia sa fie semnat , sa isi spuna parerea pe acea foaie , versuri desene muzica raseta data ochi colturi rupte foaie sifonata aproape rupta dar salvata intr.un final

Ciocolata calda si mainile noastre jucause imbratisari neintentionate parul tau ...privirea...ochii si zambetul ...as fi putut sa.mi petrec toata vacanta acolo ...langa tine

Paramore -decode

Nu pot uita cat tremura cat ma rugam si cat ma bucuram cand te vedeam acolo langa mine , iti recunosteam zambetu malefic care venea frumos spre noi ...si apoi spuneai : 'buna gabytzo! '


Si nu scriu asta pentru a imi e dor de tine ..ci pentru ca imi e dor de acea senzatie de caldura amestecata cu teama care crestea si crestea in mine ..iti multumesc totusi pentru ca mi.ai daruit cea mai frumoasa iarna posibila...acum a venit iar dar stiu ca nu va mai fi la fel asa ca imi ramane amintirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu