marți, 30 noiembrie 2010

Mai sti cand m.ai luat prima oara in brate?

Hai sa.ti aduc eu aminte!....era iarna si friiiig , nu imi mai simteam mainile...insa imi simteam picioarele care intoau in cizmele mele maro...era seara , chiar foarte tarziu si trebuia sa plec pentru ca buny deja sunase de 8 ori dupa mine . Vroiam sa mai stau insa nu am putut , nu mai ningea era bine , era o seara destul de frumoasa de iarna
Am venit la tine, sa.ti spun pa ! ..m.ai pupat pe un obraz ...apoi pe celalalt era asa de cald si bine ..deja imi crescuse pulsu si vroiam sa nu se termine , am simtit fiecare secunda , apoi frigul a revenit intre noi . M.am ridicat pe varfuri , imi era frica sa nu alunec mi.am desfacut mainile si le.am pus in jurul tau apoi am strans tare ...nu stiu daca ti.ai dat seama tu ai facut la fel , nu a durat mai mult de 30 de secunde dar in acel timp am simtit fericire pura , naivitate ca un copil care vede un magazin de dulciuri , ca o femeie cand vede un magazin de pantofi...

Apoi am plecat ...am mers frumos pe drumul prea bine stiu gandindu.ma la imbratisarea primita , am ajus foarte repede acasa dar tot la tine ma gandeam , imi imaginam tot felu de lucruri si incercam sa.mi aduc aminte acea caldura de neinlocuit , dar nu am reusit....

Am ramas doar cu dorinta ca acele momente se vor repeta ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu